Humans life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Leef je leven als mens in Californië. Je kan kiezen tussen een beroemd persoon en een dood normaal persoon. Veel plezier!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kung Fu training

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
John

John


Aantal berichten : 189
Registration date : 18-08-08

Profiel
Leeftijd: 27
Geslacht: Mannelijk
Relatie: Lilly

Kung Fu training Empty
BerichtOnderwerp: Kung Fu training   Kung Fu training Icon_minitimedi aug 19, 2008 1:21 am

John was aan het oefenen in zijn slagen, schoppen en verdedigen. Eerst mediteerde hij voor zijn Chakra op pijl te houden. Daarna begon hij aan het echt werk. Hij riep luidkeels:"Wie wilt er tegen BlackWolf vechten?"
Hij kreeg een uitdager. Hij ramde met zijn beide benen in zijn maag en sloeg dan als messen met zijn handen op zijn sleutelbeenderen. Hij viel bewusteloos neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nian

Nian


Aantal berichten : 89
Registration date : 18-08-08

Profiel
Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw
Relatie: -

Kung Fu training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kung Fu training   Kung Fu training Icon_minitimedi aug 19, 2008 7:11 am

"Ik wil wel.." Nian had de man zien vechten door de glazen wand van deze zaal, en keek hem met een scheef glimlachje aan. "Kun je Thaïboxen..? Ik heb je al vaak zien vechten, maar nog nooit zien Thaïboxen namelijk.." Zei ze. "En ik hoef geen schade op te lopen..." Zei ze er droogjes bij.

(By the way, mag ik ej erop wijzen dat de USA een afkorting van United States of America is, wat dus de Verenigde Staten zijn, waarvan Californië dus een provincie is? Rolling Eyes Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 189
Registration date : 18-08-08

Profiel
Leeftijd: 27
Geslacht: Mannelijk
Relatie: Lilly

Kung Fu training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kung Fu training   Kung Fu training Icon_minitimedi aug 19, 2008 10:07 am

" Van Thaiboxen heb ik nog nooit gehoord, wel van honderd andere gevechtsporten." Zei John luid.

(Ik weet het maar ik zeg de USA idd de United States of America om niet te zeggen waar ik werkelijk vandaan kom)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nian

Nian


Aantal berichten : 89
Registration date : 18-08-08

Profiel
Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw
Relatie: -

Kung Fu training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kung Fu training   Kung Fu training Icon_minitimedi aug 19, 2008 12:28 pm

"Typisch.. Nuja.. Ik kan gelukkig aardig wat met Kung-Fu.. Laat amar zien wat je kunt.." Ze sprong over de railing heen, en sprong op John af. (En nu real svp. Razz Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 189
Registration date : 18-08-08

Profiel
Leeftijd: 27
Geslacht: Mannelijk
Relatie: Lilly

Kung Fu training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kung Fu training   Kung Fu training Icon_minitimedi aug 19, 2008 12:34 pm

(ik doe real er bestaan spionnen die meer dan 100 gevechtsporten kennen)

John was al weg. (ja volgens de regels mag je maar op 1 plek tegelijk zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nian

Nian


Aantal berichten : 89
Registration date : 18-08-08

Profiel
Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw
Relatie: -

Kung Fu training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kung Fu training   Kung Fu training Icon_minitimedi aug 19, 2008 12:36 pm

(Echt? Shocked Woeps... XD)

Nian liep beledigd de ring uit nadat John haar zo genegeerd had, en liep beledigd terug naar haar klas, die zxe afsloot, en ze stapt op haar motor, weg uit de binnenstad...

(Maar ik bedoelde het gevecht Wink Dat was nogal unreal Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kung Fu training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kung Fu training   Kung Fu training Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kung Fu training
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Humans life :: RPG :: Sportschool-
Ga naar: